Mancare de prune uscate




Mancarea de prune imi aduce aminte de copilarie ,asteptam cu nerabdare ca mama sa o faca .Este asemanatoare cu cea de gutui o gasiti aici.

500 gr prune uscate
3-4 linguri zahar pentru caramel (daca o vreti mai dulce mai puteti adauga zahar in sirop cam 2 linguri )
2-3 linguri faina
500 ml apa
Prunele se spala in apa calda de cateva ori iar ultima data le trecem printr-un jet cu apa rece .se lasa la scurs si intre timp facem caramelul .Caramelizam intr-un vas zaharul ,dupa ce s-a topit adaugam apa si prunele ,o lasam sa dea in clocot .Dizolvam faina in putina apa dupa care o adaugam peste prune .O lasam sa fiarba si sa se ingroase rezultand un sos .

16 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Nu am mancat de foarte,foarte mult timp mancare de prune!Uitasem de ea!Pupici!

Micul spunea...

Muni a mea, facea supa de prune uscate.Moamma ce-mi place.
Te pup cu mult, mult drag.

mimi spunea...

super buna reteta si mincarea excelenta

Nela spunea...

Mimi multumesc mult !

Anonim spunea...

am incercat si eu si a iesit excelent de bun !!!

Nela spunea...

Ma bucur ca ai facut-o si ti-a placut ! O zi frumoasa !

Anonim spunea...

nu a iesit bun deloc! a fost un dezastru total! imi pare rau ca te-am ascultat!!!

Nela spunea...

Nu stiu de ce nu ti-a iesit ,e o reteta simpla .

Nela spunea...

Sau ce nu ti-a placut la ea ?

Anonim spunea...

Una meraviglia!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anonim spunea...

ASTAZ VREAU SA INCERC SA FAC SI EU NU STIU DACA VA ESI CE.

Anonim spunea...

Foarte buna!

flory spunea...

foarte buna

flory spunea...

foarte buna

Anonim spunea...

fffffffff buna fffffff buna fffffffffffffffffffffffffffffffff bbbbbbbuuuuunnnnaaaa











dan00 spunea...

ooo! cat de buna imi parea odata!

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
un dulce aromat © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger