Sos de visine




E o mancare pe care o mancam in Banat ,atunci fiind copil nu imi placea .Olteanca din mine nu se putea impaca cu gustul dulce -acrisor .Am refacut-o acum sa vad daca oltenilor le place si spre surprinderea mea le-a placut .Se mananca alaturi de piure de cartofi si carne .
250 gr visine (eu am folosit congelate se pot folosi si cele conservate)
0 cana jumate de apa
1 lingura faina
zahar dupa gust ( eu am pus o lingura )
un praf de sare
Se fierb visinile cu apa ,zaharul si praful de sare ( cam 10 minute).Faina se dizolva in putina apa si se adauga peste visine si lasam sa fiarba pana se leaga sosul .


7 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Salivez la asa bunaciune fara sa vrei!!zise moldoveanca din mine:))

Micul spunea...

Ce culoare superba are si ce bine arata.
Mie- mi place mult de tot si supa de visine.
Te pup cu mult drag scumpa Olteanca.

Mihaela spunea...

Sos din asta am facut eu pentru curcan, dar cu compot de visine. Al tau are o culoare mult mai frumoasa!

pansy spunea...

tii,ce frumos arata! eu pun si smantana in sosul de visine,cand il servesc cu rasol.la friptura de curcan sau gasca,nu.

pansy spunea...

am uitat sa spun ca arata grozav,parca nici n-ai fi pus faina in el!

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Are o culoare grozava.Pup!

Anonim spunea...

arata super o sa ancerc si eu sprt sa mi iasa.MULTUMESC

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
un dulce aromat © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger