Macarons




De mult imi doream sa le fac ,recunosc ca am si incercat si prima data nu a iesit gulerasul :D si tot cautand pe net am dat de o reteta care la prima vedere mi-a placut.Reteta este luata de aici .....multumesc Irina! au iesit foarte bune !!!

110 gr pudra de migdale ( eu am folosit migdale macinate )
225 gr zahar pudra
50 gr zahar tos
4 albusuri (120 de gr ) scoase cu o zi inainte .....eu le-am scos seara si dimineata m-am apucat de ele

Albusurile se opresc cu o zi inainte si se lasa la temperatura camerei .
Bateti albusurile spuma in momentul in care se leaga si devin spumoase adaugam zaharul si le bateti timp de 3 minute .Amestecam zaharul pudra si migdalele in reteta Irinei se macinau impreuna ,eu doar le-am amestecat .Punem amestecul peste albusuri si amestecati-le usor pana devine o compozitie legata si lucioasa la fel ca la bezele .
Se pune hartie de copt in tava ,turnam cu un pos cu duiul rotund si facem cercuri .Se lasa tava timp de ora intr-un loc uscat pana cand veti pune degetul pe ele si nu se lipeste ele devin lucioase .Se coc in cuptorul preincalzit la 150 de grade ,eu le-am copt intr-un cuptor normal si am pus o alta tava sub tava cu ele .Le-am tinut in cuptor timp de 10 -12minute .
Dupa ce le-ati scos din cuptor se lasa in tava pana cand se racesc .Le puteti umple cu ce crema vreti .
Binenteles ca nu as fi pus colorant in ele pentru nimic in lume !sunt bune si asa albe ;)
Eu am impartit compozitia in doua si am adaugat in a doua putina cacao.

24 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Ce frumusele parca ar fi niste bijuterii!!

Oana spunea...

Delicioase...ce crema ai folosit?

Nela spunea...

Aziz multumesc
Oana ,o crema de fructe de padure ...trebuie umplute cu o crema mai teapana ca altfel se inmoaie

Micul spunea...

Moammma cat de faine ti-au iesit.Esti profesionista.Felicitari.

Sara & Miki spunea...

Felicitari, nu-s usor de facut. Pup!

Andreea Elena spunea...

asa m-as apuca si eu de ele! ... dar imi trebuie o zi cu mult chef si rabdare! ti-ai iesit foarte frumoase

Anonim spunea...

Arata bestial!!!Cred ca sunt deliciosi!
Te pup!Alynusa

Cristina spunea...

Foarte frumoase! De mult ma pregatesc sa fac si eu.

Antonina S. spunea...

Cat de frumosi ti-au iesit!! Salivez

Nela spunea...

Micule ,ma chinuie si pe mine taletul .te pup
Sara ,dinpotriva sunt foarte usor de facut ..am stat langa prima tava pana s-a copt sa vad daca face guleras .Ma bucuram ca un copil
Andreea spor la treaba !
Alynusa chiar sunt deliciosi .te pup
Cristina sigur o sa iti iasa pentru ca faci niste bezele extraordinare !
Antonina ,multumesc !

Emily spunea...

Foarte frumosi sunt! :*
bine te-am gasit!

Mihaela spunea...

Nela, ti-au iesit asa dragute, ca mi se face iar dor de macarons :) Si eu am constatat ca au nevoie de o crema groasa, cu unt, altfel le inmoaie prea tare.

pansy spunea...

bravo!!!

felis spunea...

F bine arata... Trebuie sa le incerc si eu!...
Multumesc de idee cu Tortul Minnie... Mi-a placut atat de mult ideea cu rochita 3d si fundita ca m-am insiprat si eu si i-am facut nepoatei!...
Te pup si week-end placut...

Nela spunea...

Mihaela ,trebuie sa incerc sa usuc fructe ....sunt curioasa sa vad cum ies!
Pansy multumesc
Felis ,ma bucur ca ti-a placut ! weekend placut si tie !

Liana10 spunea...

Sunt perfecte, ce mai, felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Arata foarte bine ..mi-a fost teama intotdeauna sa le fac,dar musai sa incerc le de sarbatori.
Pupici!

mandala spunea...

arata superb, egale inalte, culoare superba,ale tale sant perfecte! Felicitari!

mandala spunea...

cum se pastreaza culoarea asa frumos la tine, eu cred ca cuptorul meu ma pacaleste si e mai fierbinte decat scrie, mi se ard repede la guleras.
Multumesc!

Nela spunea...

Mandala ,le-am lasat simple iar la cele de cacao am pus o lingurita de cacao in aceeasi compozitie(stiu ca nu era bine dar asta am facut :d) De copt ,si eu am probleme cu coptorul dar le-am copt in doua tavi suprapuse (am citi si eu pe net ) dar sa stii ca le-am facut de revelion si mi-au crapat in ultimul hal ...motivul nu il cunosc .
Sa stii ca nu sunt chiar perfecte ,le-am facut cu un dui dar am vazut pe net ca iti poti face cerculete cu creionul pe hartia de copt sa aiba aceeasi marime .Dar nu stiu de ce zici ca mie chiar mi-au placut cum ti-au iesit ...Nu conteza daca unul este mai mare si unul mai mic ,tot la fel de bune sunt ;) te pup

mandala spunea...

nela, multumesc pentru raspuns mai invat cate ceva, sant un mister total pentru mine minunatiile astea !

Nela spunea...

Mandala ,si pentru mine sunt un mister ...nu stiu daca o sa-mi mai reuseasca dar si crapate au fost bunee.Nu ai pentru ce sa imi multumesti ,cu cea mai mare placere iti raspund!

Diana spunea...

Unde ai gasit migdale macinate? De mult vreau sa fac dar nu am gasit niciunde faina de migdale si nici migdale macinate.

Un dulce aromat spunea...

In kaufland se gasesc ....faina de migdale nici eu nu am gasit

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
un dulce aromat © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger