Cornulete



Aceste cornulete mi-au indulcit copilaria ,nu exista sarbatoare fara cornulete .Mult timp am crezut ca mama stie sa faca decat cornulete :)) binenteles si nepotii au avut parte de aceleasi cornulete .

300 gr margarina( puteti pune osanza sau untura vor iesi mult mai fragede )
500 gr faina
1 ou
1 plic drojdie
o jumate cana de apa( apa trebuie sa fie rece )
o lingura jumate otet
esenta vanilie
Umplutura (rahat ,dulceata )
Pentru pudrat:zahar farin

Margarina trebuie sa fie la temperatura camerei ,se marunteste si se amesteca cu restul de ingrediente pana devine o coca nelipicioasa .Se lasa la frigider o jumate de ora ,dupa se intinde o foaie si se taie in patrate .Pe fiecare patratel se pune o bucatica de rahat sau orice alta umplutura si se unesc capetele in diagonala .Se coc la 180 de grade dupa coacere se pudreaza cu zahar .

9 comentarii:

Alynusa spunea...

Vai ce bine arata!!!
Am furat cateva...
Te pup!

Andreea Dianu spunea...

Nela te astept la concurs:
http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.com/p/retete-de-la-cititori-si-un-premiu.html

sandrina.sanda spunea...

Imi place reteta, le voi incerca si eu foarte curand.

Fancy Cake spunea...

Si mie imi amintesc de copilarie. Mama le facea cu osanza. Nici nu stiu daca se gaseste de cumparat.
Oricum, au iesit grozave!

Micul spunea...

Foarte, foarte bune, dar cu gem, ca rahatul il urasc cu patima de pe vremea cand ne dadeau la camin cozonac cu rahat, si trebuia sa-l scobesc.
te pup cu mult drag.

sandrina.sanda spunea...

Delicioase ! Doar le-am scos din cuptor.

Nela spunea...

Alynusa te pup !
Andreea multumesc de invitatie !
Sandrina ma bucur ca ti-au placut si ca ai facut reteta .Intr-adevar sunt foarte bune si se duc imediat .
Miculina ce ma distrezi :)) eu alergam dupa el in cozonac :)) O seara placuta !

Nela spunea...

Fancy cake si mama le mai facea cu osanza si ieseau super bune .Am si eu o punga cu osanza dar o opresc pentru paturi :d .Multumeesc mult !

Andreea-Elena C. spunea...

arata fff bine!

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
un dulce aromat © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger