Prajitura cu ness




Blat :
6 oua
o cana faina
o cana zahar pudra
150 gr nuci macinate
1 plic praf de copt
Se bat albusurile spuma se adauga zaharul dupa ce s-a batut bine se adauga 4 galbenusuri din cele 6 ( 2 se opresc pentru crema )se adauga si faina impreuna cu nucile si praful de copt .Se baga la cuptor cam 30 de minute .Dupa ce s-a copt blatul se lasa sa se raceasca .
Crema:
200 gr zahar pudra
200 gr unt
2 galbenusuri
3 lingurite de ness
Se bate untul spuma .Ouale si zaharul se pun pe baie de aburi si se amesteca pana devin ca o smantana .Se adauga peste unt si o mixam foarte bine dupa adaugam si nessul .
Crema se pune peste blat si o dam la rece ....intre timp pregatim glazura
Glazura :
3 linguri apa
5 linguri zahar
2 linguri cacao
50 gr unt
Apa si zaharul se fierb pana se leaga apoi se adauga cacao si untul si se amesteca .
Se pune glazura peste prajitura .

9 comentarii:

Mika´s Kitchen spunea...

Ce pofta mi-ai facut Nela!! Am sa incerc sa o prepar si eu, cred ca e super delicioasa!! Pupici

felis spunea...

Minunat arata!!!! Trebuie sa o fac si eu!

Alynusa spunea...

Arata senzational!!!!
De prezentare nu mai spun...la inaltime!!!!
Te pup!!!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Grozav arata!!!!!!!!!!!

Micul spunea...

Arata minunat.
Te pup cu drag.

Nela spunea...

va multumesc mult si va invit la o prajitura !!

Anonim spunea...

e f buna

ghiocel07 spunea...

Wow, ce bine arata....vreau si eu o feliuta :)

Claudia-Maria spunea...

mortalaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
un dulce aromat © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger